Bemutatkozás

A blog indítása először öncélú volt. Panelházból kertes házba költöztünk, és bár én magam is kertes házban nőttem fel, méghozzá hatalmas kerttel, sok-sok növénnyel, az évek alatt az a tudás, amit gyerekkoromban szedtem magamra, kicsit megkopott. 
Furán hangzik, tudom, de felelősséget éreztem a kertünk növényei iránt. Látszott a kerten, hogy sokat gondozták, jól megválogatták, hogy mit hová ültessenek, az előttünk itt lakók sok energiájukat fordították rá. Nem tehetem meg, hogy elhanyagolom. Ez a kert viszont más, mint ahol felnőttem, rengeteg tuja, dísznövény, sövénynövény. Nem igazán tudtam, mit kell ezekkel kezdeni, ezért elhatároztam, hogy mindnek utánanézek, biztosan nem tart majd sokáig manapság az internet világában...

De mégis sokáig tartott, mert az egyik weboldalon ezt írták, a másikon azt, át kellett bogarásznom jónéhányat, mire minden engem érdeklő dolgot megtudtam. Sok idő és energia ment rá, és hogy ez a sok idő és energia ne vesszen kárba, indítottam el ezt a blogot, hogy ide gyűjtsem ki az általam fontosnak tartottakat.
Menet közben pedig, ahogy láttam, hogy napról napra idetalál valaki, aki nem én vagyok :) , és olvasgat, elhatároztam, hogy még alaposabb leszek, mivel ezt mostmár nem csak magamnak írom. A célom a bloggal az, hogy létrehozzak egy olyan felületet, ahol bárki könnyen rákereshet az őt érdeklő növényre, ahol az adott növényről szóló rövid, lényegretörő leírásban megtalál minden fontos információt, ami a növény gondozásához szükséges. Se többet, se kevesebbet. Az egyéb, hosszabb mondandóimat pedig az ilyen bejegyzésekbe tömörítem, mint amilyen ez is.

A blog folyamatosan bővül újabb és újabb növényleírásokkal, és egyéb hasznos, kerttel kapcsolatos bejegyzésekkel (mint pl. ez is ) Jó olvasgatást, jó keresgélést!




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Smaragd tuja még mindig...szabad-e metszeni?

Kertészeti agyaggolyó vagy agyaggranulátum

Leyland ciprus